המסלולים שלנו

ההתחברות לאתר מורכבת מ2 שלבים

בשלב הראשוני תדרשו לבצע הרשמה קצרה לאתר 

בשלב השני תוכלו להתחבר באמצעות כתובת המייל איתה נרשמתם ובאמצעות סיסמא שתשלח אליכם למייל. 

במידה ואינכם מצליחים להתחבר פנו אלינו בכתובת: ovdim@ecp.co.il  ונשמח לסייע.

להטבות באתר העובדים זכאים כל עובדי הקבוצה שצברו וותק של שנה לפחות כעובדים בחברה. להלן * עובד זכאי = עובד שצבר וותק של שנה לפחות.

במסלול 'מבצעי פעם בשנה' האתר יציג לכם בכל שלב כמה הטבות למימוש נותרו לכם.

עפ"י רוב למרבית העובדים תהיינה 2 הטבות בכל שנה. במידה ומוצגת לכם יתרה שאיננה תואמת את מספר הפריטים שרכשתם – צרו אתנו קשר בעמוד 'צור קשר' או בכתובת: ovdim@ecp.co.il.

במסלול 'הנחת עובדים ללא הגבלה' לא מוצגת יתרה למימוש מאחר ואין הגבלת כמות על הרכישות במסלול זה.

עמוד התשלום באתר מאובטח בטכנולוגיית SSL שמבטיחה סודיות מוחלטת. כמו כן המידע באתר מוגן באמצעות מנגנוני אבטחה מתקדמים. במערכת האתר לא נשמרים פרטי כרטיסי האשראי של העובדים. מידע זה מאובטח ואיננו גלוי גם לא לעובדי האתר.

הפריסה לתשלומים משתנה מעסקה לעסקה על פי סכום הקניה. אפשרויות חלוקת התשלומים יוצגו לכם במסך הרלוונטי. כמות התשלומים המקסימלית הנה 36 תשלומים.

במידה והמוצר חדש, סגור וארוז באריזה המקורית ניתן להחליף עד שבועיים מקבלתו. במקרה של החלפה, עלות ההובלה של המוצר החדש תחול על הלקוח.

מוצר שנפתח או שחשוד כפגום  - לא ניתן להחזירו ללא אישור של מחלקת השירות או מנהל טכני.

עובד שמעוניין לבטל עסקה, יפנה באמצעות דוא"ל לכתובת: ovdim.ecp.co.il ואנו נחזור אליו לבירור וטיפול בביטול העסקה והחיוב במידת הנדרש.

מיד עם סיום הרכישה, יישלח אל כתובת המייל שהזנתם בהתחברות מסמך הזמנת לקוח שמפרט את המוצר שרכשתם, פירוט התקבולים, תנאי תשלום, יעד האספקה ועוד. באמצעות מס' הזמנה זה נוכל לסייע לכם לברר / לעקוב אחר הזמנתכם.

לאחר אספקת המוצר, החשבונית תישלח אל כתובת המייל שהזנתם בתהליך הרכישה.

במעמד קבלת המוצר יקבל העובד עם תעודת משלוח.

מוצרים רבים באתר מחייבים ביקור טכנאי לצורך הפעלתם הראשונית. לא ניתן לתאם שירות זה בטרם שהמוצר נמצא פיזית אצלכם. לכן, עם קבלת המוצר תצטרכו לצור קשר עם שירות פלרום 

בטל' 073-2625600 ולתאם ביקור בחלון הזמן המועדף עליכם.

מרבית המוצרים באתר עובדים מסופקים תוך 5 ימי עסקים. במקרים חריגים, בחגים וכד' ייתכן עיכוב של יום – יומיים נוספים. על פי רוב נעדכן אתכם אם צפוי עיכוב מיוחד.

במוצרים 'לבנים' ( בעלי נפח גדול כדוג' מסך, מכונת כביסה, תנור וכו') יבוצע מולכם תיאום טלפוני. במוצרים קטנים תישלח אליכם הודעת sms מחברת ups עם מועד האספקה. בכל מקרה את עיכוב / קושי בתיאום האספקה אתם מוזמנים לפנות אלינו בעמוד ה'צור קשר' באתר.

מסלול 'מבצעי פעם בשנה' הוא מסלול הטבות מאוד אטרקטיבי, מוגבל בכמות הפריטים ומיועד לעובדים בלבד, וכאלה שצברו את הוותק הנדרש למימוש ההטבות. 'מסלול הנחת עובדים ללא כמות' מיועד לעובדים חדשים, לעובדים שמימשו את כל יתרת הזכאות שלהם ומעוניינים לרכוש פריטים נוספים בהנחה, וכמובן לרכישה עבור חברים / קרובי משפחה.

מעת לעת, אנו מעלים מבצעים מיוחדים על מוצרים כלשהם, כך שמחירים בשני המסלולים כמעט זהה. אנו שולחים גם פרסומים על מוצרים אלו. כדאי וחשוב לעקוב!

השימוש באתר מיועד לעובדי הקבוצה בלבד. חברים / קרובי משפחה יוכלו לרכוש דרככם במסלול 'הנחת עובדים ללא הגבלה' וליהנות ממחירים מצוינים על מגוון מנצח של מוצרים. אך ההתחברות תצטרך להתבצע על ידכם.

לכל עובד מתעדכנת בכל שנה הזכאות על בסיס תאריך תחילת עבודתו בחברה.

לא. בכל 12 חודשים ( שנה) מתחילת עבודתו של העובד, היתרה מתאפסת. עובד שלא ניצל את זכותו, לא יכול לשמור אותה לעתיד. בכל שנה יש לו 2 מוצרים לרכישה מחנות מוצרי החשמל ומזגן אחד.

המוצרים באתר משתנים כל הזמן. לפי מלאי שמשתנה, לפי דגמים שמתחדשים ולפי ביקושים של מוצרים כאלה ואחרים. אנו ממליצים להיכנס מידי פעם ולהתעדכן בהצעות הערך. וכמובן להתעדכן באמצעות הניוזלטר והפרסומים.

עובד שנמצא לפני מעבר דירה / שיפוץ  ומעוניין לרכוש בהטבה כמות מוצרים גדולה יותר יפנה בכתב למייל בכתובת: ovdim@ecp.co.il  - אנו ניצור אתו קשר ונטפל בכל מקרה לגופו.